Hej bästaste läsare!
Idag händer inget speciellt. Jag steg upp vid 11 tiden och när jag kollade ut genom fönstret, ser man ösregn :(
Och det har regnat sedan tidigt imorse och även nu! Så jag och Pernilla har taggat flera avsnitt av '' Pretty litte liars '' som jag dock redan sett 3 säsonger av, men det är bara bra att uppgradera minnet!
Jag saknar min familj otroligt mycket och att jag bara få träffa dom 1 gång i månaden gör att jag inte vet vem jag är längre. Jag trivs inte att bo med främlingar, och det vet dom som känner mig väl.
 
Ush jag mår verkligen inte helt ok idag, jag måste hela tiden röka med jämna mellanrum för att lugna mina nerver. Sen lyckas jag alltid slarva bort mina tändare, eller rent sagt dom försvinner hela tiden. Så jag fick leta upp tändstickor att tända ciggen med , lol.
Sen frågar alla mig hela tiden varför jag bara sitter på rummet och dåsar, va fan tror dom? När jag har varit totalt övergiven hela tiden för att alla sticker iväg och pysslar med annat, vad förväntar dom sig att jag ska göra liksom?
Mitt rum är mitt rum, jag gör vad jag  vill där. Accepterar dom inte det, not my problem.
Nu sitter jag och lyssnar på Miley Cyrus med '' We can't stop '' fet låt ;) 
Jag vet inte vad som händer med mig och mitt liv längre, tiden bara flyter bort.
Och här sitter jag och minglar, jag har lämnat skit många bakom mig. Både bra & dåliga, men endå känns allt fel. Att jag gör fel beslut efter beslut. Who the fuck am i? 
 
Dagen efter att jag legat på sjukhus efter en massa överdoser, skrev jag denna texten som en hjälp till andra. På en random sida för sånna som behöver hjälp .  Här är länken -- >
 
 
Vi hörs vänner! MVH Sanna
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej