Kära Läsare 
~ If you don't dream BIG , there's no use of dreaming. If you don't have FAITH , there's nothing worth believing ~
 
Idag har det varit som vanligt. Jag vaknade vid 10 tiden idag och jag ville sova längre men jag kan inte fortsätta med att vända på dygnet. It doesn't work anymore.... Jag börjar bli deprimerad igen och ser knappt fram för nånting längre, inte ens när jag ska träffa mina föräldrar. Hur som helst idag har jag och min fosterpappa beställt lite smått och gott till min Iphone samtidigt som han beställde till sin iphone och min fostermammas. Men iphonen beställde min kontaktperson igår så enligt applestore så ska den komma imorgon! Jag köpte ett rosa plånboksfodral idag och 2 Justin Bieber skal, och ett paket med plast skydd till skärm och baksida. Allting kostade cirka 190 kr på ( www.fyndiq.se  )  Det är en bra sida med mycket billigt som tillexempel mobilsmycken för mindre än 20 kr , och fräscha nya skal under 50 kr. Sen har dom saker till huset, smycken, skönhetsprodukter, kläder och bekinis typ allt som finns att köpas! Så ni kann ju alltid ta er en liten titt!
 
Sen har vi en hund som heter Ricky idag som ska vara tills imorgon, så jag har varit ute och gått med den och kastat boll, haha! Jag tror det var min fostermammas kund som undrade om vi kunde ha den här eftersom hon har så ont i benet, och det gör vi gärna!
 
Sen ska jag till min mamma i nästa vecka på fredag och stanna tills på onsdag därpå. Jag längtar, men jag mår så dåligt och har bara mig själv egentligen att skylla, för det efter sjukhuset som jag mår som värst. Men jag tror inte jag tänker göra nåt dumt igen på ett tag. Det är bara min lever som får ta allt stryk. 
 
Jag vet fortfarande inte hur det blir med om jag ska bo på behandlingshem eller inte , men antagligen lär jag få bo här över sommaren, i've got no choice. 
 
Detta blev dagens inlägg dårå, nu får ni lite bilder på dagens köp och lite annat som BONUS!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej