'' Innan du dömer mig, ta på dig mina skor, gå samma gator som jag gått. Bearbeta förlusten av människor jag förlorat. Orka med alla känslor & alla händelser jag erfarit. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen & gå precis samma liv som jag gjorde! Efter detta så varsågod att döma mig & mitt liv! ''
 
                                                                     Hej kära läsare!
Idag vaknade jag rätt sent, nästan vid 12 tiden. Den senaste tiden har jag haft väldigt svårt för att kunna koppla av och att kunna gå och lägga mig ordentligt. Allting rör om i kannan som ni vet. Jag vet fortfarande inte vad som ska hända, var jag ska bo, när jag ska flytta. Jag vet ingeting, och att veta ingeting för mig krossar mig i småbitar.
Idag klockan 14: 00 hade jag en massage tid inbokad. Så jag åkte motorcykel dit med min fosterpappa osv. 
Hon som masserade mig hette Suzanne och hon faktist väldigt duktig , hon kan sitt jobb! Så för en gångs skull kunde jag koppla av och andas. Men precis innan jag gick in på massagen fick jag en del kramp i magen och fick värkar var 5:te minut vilket gjorde att jag inte kunde koppla av fullt ut. Iallafall när jag kom hem var jag yr eftersom jag legat ner i 30 minuter och blev rätt dålig i magen :(
Men nu mår jag mycket bättre iallafall som tur. På lördag ska jag och min fostermamma iväg, hon hatar dock att shoppa så vi får se hur det blir med det. Sen ska jag och fosterpappan till Ikea nån dag och köpa lite möbler som jag hehöver, tillexempel en byrå att ha alla mina saker i. Nästa vecka är det midsommar och jag ska till min pappa i Halmstad redan nästa torsdag, och jag kommer hem på söndagen. 
Det enda negativa med att bo här är att alla är så upptagna dygnet runt. Fostermamman med sin hårsalong som hon har , och pappan jobbar med fostermammans dotters lägenhet. Som ni kanske inte vet så har fostermamman 3 döttrar som hon haft sedan innan. Och en av hennes döttrar bor här eftersom hon väntar på att hennes lägenhet som henne styvpappa ( alltså fosterpappan) försöker göra klart. Just nu är hon iväg och kommer nog hem nån gång. Jag tycker om henne väldigt mycket eftersom hon är den enda som förstår mig på riktigt här. Så jag längtar tills hon kommer hem! Nu vet jag inte exakt vad jag ska göra men jag har skrivit rätt långa inlägg vilket jag hoppas ni uppskattar. Jag kanske skriver nåt inlägg senare, eller imorgon. Vi får se!
 
MVH Sanna
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej