Hej!
Kära läsare, jag är sjukt ledsen att jag inte skrivit något på skitlänge. Jag har mått skit dåligt och ja tro mig eller ej men jag åkte in med ambulans in till sjukhuset i Kristianstad i torsdags. Jag ville få slut på lidandet så jag tog en massa massa piller igen. Och som förra gången fick jag dricka en massa kol och osv. Och eftersom jag blandade så många tabletter visste dom inte vad som kunde göras, skulle jag börja få ont fick man sätta in nån behandling i droppet. Sen processen från att ta tabletter till att dö är väldigt smärtsamt och kan ta många dagar innan lever kraschar. Men jag överlevde över natten och här är jag! Sen nu i fredags blev jag utskriven från sjukhuset efter allt snack med bup som också kom dit. Sen tillslut fick jag komma hem till pappa trots alla odds. Och jag var där över midsommar och hade roligt med min familj. Sen kom jag hem i söndags, alltså igår och då satt jag och min fostermamma och kollade på film. Filmen var skitbra , och om ni undrar är det en romantisk drama film som heter '' the lucky one '' . Och sen idag ska vi kanske åka på bio i Hässleholm. Det är det som har hänt nu det senaste. Det är väl bara att vänta och se om jag får veta vad som kommer hända med mig.

Ps. denna veckan ska jag och min kontaktperson (mats) kanske åka iväg och köpa min iphone som jag så länge har väntat på att köpa!

Vi hörs!

 

 
 
från sjukhuset med dropp i armen
 

Kommentera

Publiceras ej