Tjaoo!
Idag kom min kontaktperson hit vid 12 tiden. Vi stack till Elgiganten och allting snurrade i huvudet på mig. Jag blev fruktansvärt stressad och fick panikångest. Men iallafall jag pratade med en kille där om min dator och han kunde fortmatera om min dator och fixa den för 395 kr. Skit billigt! Men jag känner endå att jag vill vänta med datorn, för nu ska min kontaktperson beställa min iphone 4 ikväll. Så det ska bli skitspännande att se när den kommer! Det skulle ta nån dag innan den kommer , men eftersom det snart är helg kanske den kommer på måndag dårå. 
 
Sen när jag fått min iphone ska jag köpa en ny dator med bättre hårdisk och ramminne än denna lille fjutten. Sen ska jag givetivs köpa en massa Justin Bieber skall till min lille iphone. Sen om ni undrar vilken färg jag ska ha på iphone så valde jag svart. För att tar man vit så är det ju bara för att alla andra har det  + att det blir lätt fett-fläckar och smuts på vita mobiler. Så en svart blir det! Sen efter en nyköpt dator ska jag verkligen börja fundera på vad jag vill spara till härnäst. Jag får ju 2000 kr i månaden till att använda sååå....... Jag får ju 250 kronor i veckopeng vilket blir 1000 kr på en månad + 1000 kr i klädpengar som jag får använda till det mesta. Sen har jag och min mamma börjat spara till justin bieber's nästa turne med konserten. Dock tänker jag nog inte flyga till Stockholm för att se honom, sen blev väl han bannad eftersom han hade en massa narkotika i hans turnebuss. He's a bad boy!
Så jag och min mamma tänkte då dra till Köpenhamn för att se honom nästa gång, och då kan vi även ta med hennes sambos fräna bil och bo på hotell. 
 
Sen min fosterföräldrar här ska till Kroatien i Augusti så stannar jag kvar över sommaren så hänger jag med dit! Dom har en egen lägenhet där nere, så det blir väl kul. 
 
Justin bieber har kommit ut med en skitbra rapplåt med Chris Brown feat. nån annan. Låten handlar om att ragga på brudar, haha! Låten heter '' Actin up '' Här kommer den ----- >   Lyssna Gärna och kommentera om vad ni tycker om min blogg och givetvis om låten! 
 
Ps. Spola fram till 2:15 så kommer justin biebers rapp värs!
 
See Ya soon! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej