Kära Läsare
Igår var jag på bio med min fostermamma i Hässleholm. Vi såg på en skitbra film som jag valde ( After Earth ) . 
Japp Jaden Smith är med i filmen, och jaden är ju Justin Bieber's bästa kompis right ? 
Hur som helst vi kom hem rätt sent eftersom filmen började vid 21:00 och vi var väl hemma strax över 23:00.
 
Idag vaknade jag som vanligt vid 11 tiden, och är fortfarande döds trött :/
Sen har jag babblat som en idiot med mamma på skype om allt från himmel & jord. Som jag kanske redan har berättat så kommer min kontaktperson imorgon klockan 12. Och antagligen sticker vid då till Elgiganten och köper min Iphone. Sen kanske kanske kanske ska jag till min mamma i helgen, jag kämpar för det för fullt!
 
Sen ikväll kanske jag och min fostermamma ska iväg sen ikväll när hon slutat jobba i hennes salong så sticker vi väl och köper nån pizza och har roligt. Sen imorgon kommer min fosterpappa hem imorgon från Aspö som är en liten ö som ligger utanför Karlskrona. Dom har 2 stugor där så dom åker dit ibland, fast än har jag inte hängt med dit. 
 
Ps. till alla ni please kommentera, det gör verkligen min dag. Idag har 27 st besökt min blogg. Tillsammans siktar vi mot stjärnorna! 
Vi ses sålänge!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej